

Bat 4 marttı testlerde adete 5-6 gün kala pozitif çıktı kan vermemiştm adete yakın veririm diye ama bugün aniden kanamam başladı sabah kadın doğuma gittim ultrasonda baktı kimyasal gebelik ya da düşük dedi. Ağrı sancı hiç bişey yok düşmüş müdür acaba 😥 hemogram ve progesteron tahlili yaptı sonçlar yarın çıkacak 😔