Herkese merhabalar, ben 4 aylık evliyim biz bu senenin sonunda çocuk düşünüyorduk aslında ama şu an hamile olduğumu öğrendim. Eşimin durumu gayet iyi benim de mesleğim gayet iyi kazandırıyor aslında. Ancak yeni bir işe başlayacaktım güzel bir projeye. Şu an kafama takılan şey korkum gelecek çocuk tüm planlarımı bozar mı ? Eşim bakıcı tutarım diyor annesi istersen ben gelirim diyor. Sizce çocuk doğduktan sonra çalışmak iş kurmak vs mümkün mü bana engel olur mu ? Lütfen beni aydınlatın.