Bir seneye yakındır negatif hiç pozitif olmadı kısmet kader herşey de bir mucize vardır ama çok sıkıldım ya bu ay regli olunca hormon ver dedi doktor sonra hsg çekilicem ama ondan da ü idi bişeyim yok herkes filmden sonra hamile kaldığını söylüyor heveslendiğim için olmıcak biliyorum 