26.02 tarihinde beta 19.7
01.03 tarihinde beta 20.7
03.03 tarihinde beta 32.8
İlk ölçüm sağlık ocağında son ikisi hastanede, yani laboratuvarlar farkli.
doktor hamilesin dedi, ilk değerden sonra neden yükselme yavaş dedim bilmiyorum tekrar bakarız takip ederiz dedi.
Umutlanmali miyim?
SAT 28 Ocak
26.27.28 Şubatta üç gün lekelenmem oldu ama kesildi adet olmadım.
Bu şekilde olup da sağlıklı gebelik elde eden var mı?