Software Merhabalar ben çalışamaz raporu aldım ama edevlette göremiyorum. Çalışabilir raporu var ama çalışamaz yok. Kim yüklüyor sisteme hastane mi ik mı biliyor musunuz?
ozlemozlems İşyerinin muhasebesi girişini yapıyor raporun. Kaçıncı hafta da aldınız analık olarak mı öncesinde mi
Software Blueeberryy 19unda vermiştim, çalışabilir ve çalışamaz aynı rapor üzerinden yapılıyor diye böyle görünüyor dedi hastane