Mor-kelebek Zuhreayca canım elinde varsa kaset değil erken gebelik testi yap bence yada uğraşmayıp kan ver en iyisi 🌸
mervemurat16 Zuhreayca ben erken gebelik yapmıştım reglime üç gün kala koyu çıkmıştı reglimin geçmesinin 1 gün sonrası yaptığımda normal çizgi çıkmıştı sağlık ocağına gidip kan verebilirsiniz
Yektek22 mervemurat16 benim de dün koyu bugün silik çıktı çok kötüyüm beta düşüşe mi geçti napti diye sizin nasıldı
mervemurat16 Yektek22 benim normal çizgiydi ama belki testen teste değişiyordur düzenli beta tabiki yapabilirsiniz kan vererek