Prensimmm yok merak etme zaten folik asit depolarını doldurmak için veriliyor depondaki bitmesin diye bebiş ilk 3 ay bizim depolardan besleniyor ya... yani düzenli devam et sıkıntı yok meraklanma.. zaten folik asit günlük yediklerimizde bile bulunuyor.