Mmirel benim daha önce hiç ağrı bulantı vs hiç birsey olmamıştı ilk defa yaşıyorum . Duş aldım bakım yaptım bende sabah kontrolüm olduğu için. Dayanılmıyıcak bir ağrım yok ama acı eşiğim yüksek belki de ben hissetmıyorum. Sizin de çok güzel geçmiş doğum süreciniz huzurla okudum. Umarım bekleyen herkeste bu güzel ayda en güzel kavuşmaları yaşarlar. Bebeğin ne zaman geleceği belli olmuyor 🥹💕