Merhaba anneler 36+3 haftalık olduk. Bu hafta itibariyle sancılarım oluyor , belime ağrılar giriyor. Geceleri çok zor uyuyorum günlerim baya zor geçmeye başladı . Doğum için artık gün sayıyorum 🥲 sezaryen doğum yapacağım , günümüzü henüz almadık . Sizde durumlar nasıl ? 🫠