Kızlar merhaba 9+6 yım. Dün akşam saatlerinde bel tarafımda bir ağrı başladı böbreklerimi biri sıkıyordu sanki sonra kasıklarıma yayıldı. Dayanılmayavak kadar uyumaya çalıştım fakat olmadı sabah acile gittim midem falan da şişti baya. Doktor bebek iyi dedi bunun dışında yapabileceğimiz bir şey yok dedi gönderdi. İdrarda hafif enfeksiyon var ama ondan olmaz dedi. Ne yapacağımı da bilmiyorum ağrı hala devam ediyor ve sarı su kusuyorum arada bir şey yiyemiyorum neden olur sizce özele de gideyim mi bebek iyi dedi ama 🥹