Hasrett1 Canım ben oruç tutmuyorum tüp bebek benim ki ılaç ve iğne kullanıyorum bıde düşük riskim var ilişkide yasak 1.5 aydır ılışkı falan yok ama kaşık ağrım ve bulantım var arada bı öğürme geliyobıdr çok sık ıdrara cıkıyorım sende de var mı bu durum