gunaymom 4 gün önce beta 53 tü bugün tekrar kan verdim 123 e yükselmiş çok çok az sizce bu kimyasal mi dış gebelik mi
Deniz0212 gunaymom hayır kötü düşünmeyin ben şuam 17 haftalık oldum ilk öğrendiğimde 23 dü 2 gün sonra 46 oldu sonradan yükseldi inşallah güzel haberleri alırsınız ❤️