Serpil2167 Kızlar bi aksilik olmazsa normal doğum istiyorum dogumhanede rahat kıyafet seçimi nasıl olmalı sizce ne tarz bi kıyafet almalıyım
Ozgekiz Serpil2167 bana önlük giydirdiler yatış yaptığım an. Altıma da bez bağladılar 😄 çünkü suyum geliyordu 😊 ben arkası açılıyor, koridorda rahat yuruyeyim diye kimono kaftanlar var ya plaj kıyafeti kategorisinde, onu giymistim gezinirken…