Kizlarrr kısmetse bı kızımız oluyo 💃🏼💃🏼💃🏼 4 yaşında da bı oglusum var hep diyodum planlı bı gebelik olursa kız zamanlarını denerim bı de onu tadalim ama nasıl istediysem plansız oldu ama Allah bı tanede kız nasip etti insAllah saglikla gelir 🤲🏼 bu arada tahmin eden arkadaşlar sağolsun tahminde bulundular ama kız diyen hiç olmadı bütün belirtilerim kızdı ekşi yemek haricinde oglumdada çünkü çok fazla ekşi yiyodum bütün batıl olanlarda kız çıktı ama hep erkek hissediyodum😅😅😅 Allah isteyen herkese gönlündekini nasibindekoni sağlıkla versin insAllah 💕