Nurten30 7 haftalık hamileyim ve bebek ne zaman doğacak bilemiyorum .erken ya da geç gelirse nasıl anlaşılır?normalde bebekler kacıncı hafta doğuyorlar? benim bir arkadasım 37 haftada doğum yaptı. Ben doğum tarihini nasıp hesaplayabilirim?
Accountant Nurten30 40 haftaya göre hesaplıyorlar doktorun tahmini doğum tarihi söyler zaten muayenede
iremd-1798 Nurten30 yabii o belli olmuyor ki ilk kızım 35+5 de ikinci kızım 40+4 de geldi arada hemen hemen 5 hafta fark var. İlerleyen zamanlarda doktor tahmini bir tarih söyler. İsterseniz de doğum tarihi hesaplama diye googleye yazın orada yakın tarihler çıkıyor bakabilirsiniz.
mlkkk Nurten30 son adet tarihinden 3ay geri gidip 7- 10gün ekle yani benim son adet tarihim 22 Ağustos 2024 doğum tarihide günü beklersek haziran başı ama Mayıs 15 22si arası planlı sezeryan tarihim
zynpknt Nurten30 yanlış anlamayın ama lütfen hamileyken söylediklerinize çok dikkat edin ben 20.haftada az kalsın doğuruyordum zamanında sağlıkla gelsin hepsi erken doğum çok zor bir süreç hala riskimiz devam ediyor 37-38 e kadar beklesin diye sürekli dua ediyorum
iremd-1798 Nurten30 suyum geldi herhangi bir sorun yoktu ama suyum gelmesi nedeni ile erken doğdu. Ve gerçekten hamilelikte söylediklerinize çok dikkat edin ağzınızdan çıkan her şeyi yaşayabilirsiniz. İkinci kızım 40+4 de geldi hiç önemli değil sağlıkla geldi ya gerisi boş. Erken gelmesin zamanında gelsin ki gelişimini tamamlasın. Sağlıkla kavuşun.
crazyymom Nurten30 40 hafta olarak hesaplanır, fakat 42 veya 37 arası doğarlar gerisi erken doğuma giriyor