Muhammedimm09 37. Hafta tamamlanınca ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor. 2kilonun üzerinde ve solunum sıkıntısı yok ise küveze almıyorlar. Benim ilk hamileliğimde de öyleydi mesela, son 3 hafta her gittiğimde aynı kilodaydı, doktorum mu umursamadı yoksa farklı bir durum olmadığı için mi birşey demedi bilmiyorum, hâlâ kafamda soru işareti bu. Bende 3 hafta boyunca bekletilmenin anlamı yokmuş mesela. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin