Cnsymn saturn0908 bende aynısını yaşadım kese vardı bebek yoktu sonra alttan baktı bebek var kalp atışını duyamayız ama kalp atışı var dedi ama kese byümemiş
Kucuk_sican saturn0908 canım hiç acele etme eger bir sorun yoksa 8 haftada hemen duyarsın benimde kizim hamile yeni 8 haftada duydu yani dün duydu kalp atisini bir kizim daha hamile bir bucuk ayi var doguma oda 8 ci haftada duydu sende duyarsin geç dollenme muhtemelen
cerengeredeli saturn0908 bizde keseyi gördükten 9 gün sonra gittiğimde kalp atışını gördük geç döllenme olduğu için.hakkinizda hayırlısı olsun içinizi ferah tutun ☺️
Kbr3535 Güzelim benim kıyamam rabbim öyle bir evlat nasip etsin ki tüm yaşadığın kötü şeyleri unuttursun 🌺🤲🏻
Bbozkurt saturn0908 benimde değerim baya yüksek ama bebek gözükmüyor açıkçası çok üzüldüm ama beklemekten başka çaremiz yok açıkçası benimde doktorum çok önemsemedi resmen dokundurdu sadece ultrasonu hemen bitirdi bebek yok henüz dedi yarın farklı bir doktora gideceğim
Nurbl Benimde o haftada görülmedi kese boştu canım 8. Hafta içinde gidince bebek kalp atışını gördük kötü düşünme 🌸
Dyg123 Benimde 7+2 aynı şeyi yaşadım bugün kese var bebek yok devlet hastanesindeki doktor us dan olabilir diyip başka hastaneye de git dedi yarın gidicem ilk gebeliğimde 6+1 de kalp atışı vardı çünkü endişelendim.
saturn0908 Cnsymn bende hiç bir olumsuz belirti yok ama neden öyle dedi bilmiyorum aslında doktor doğru düzgün bakmadı da 20 saniye anca tutmuştur ultrasonu ondan da güvenemedim de normalde duyduğum kadarıyla duymayınca alttan bakıyorlar ama direk başından savdı sanki
Cnsymn saturn0908 içini ferah tut o zaman bir sonrakinde ne dicek bakalım iyi şey duyarsın inşallah duyarız
saturn0908 Bbozkurt aynen öyle belki bilerek tir çünkü bir arkadaşıma da bebek yok demiş 2 gün sonra hem bebeği hem kalp atışını duymuş 2 günde fırt diye büyüyecek hali yok ya
44Nurgul33 Banada öyle demişlerdi hatta hemen kürtaja alacaklardı ben kabul etmedim başka doktor ve hastaneye gittim 2 hafta sonra bebişi de gördük kalp atışınıda duyduk cnm şimdi 12+4 olduk