Hadi bacılar sohbet postu olsun. Eşinizde en sevdiğiniz ve en gıcık olduğunuz huy nedir?
Ben başlıyorum, en sevdiğim huyu güzel ayar vermesi 😂 mesela bir kere arabada gidiyorduk eşimin yeğeni de vardı “şuradaki kız güzelmiş” dedi. Eşim de “ ne sacmalıyorsun sen yengen var saygısızlık yapma” dedi 🤭 biri kendini över mesela ablası şu yemeği güzel yapıyorum demişti eşim de benim karım tüm yemekleri güzel yapar demişti 😂💕 vs vs..
En sevmediğim huyu da aşırı uykucu olması ya yeter ki o kafasını dayayacak bir yer bulsun her yerde uyur 😒