Cugulibinnazzz Kizlar merhaba,16+1 deyim 2 oğlum var bugün devlette kıza benzetti doktorum sağlıklı olsun çok istiyordum kız olmasını değişmez demi 🥲🥲
Ecemom_ Cugulibinnazzz ben de 16+1 de gittiğimde kıza benzettim dedi. Cinsiyetimiz kız kesin öğrendik detaylıda. 16 da yanılma çok olmuyor genelde muhtemelen doğru görmüştür
Ben-Hurem-Sultan Cugulibinnazzz 12 haftalıkken de belli oluyor mu cinsiyet? Randevum 12. Haftada umarım söyler bişeyler
sevaldqn1 Cugulibinnazzz malesef degisebilir canım kızıma 16da erkek denildi 21 de kız olduğunu Öğrendim
Phyloo Ben-Hurem-Sultan 11+3 de öğrendi görümcem oğlunu erkekse belli oluyor kızsa benzettim deniliyor
DMLBRK 3,5 yaşında kızım var 16 haftalıkken erkek denildi 19 haftalıkta kız denildi 🤣 şimdi 17 haftalık hamileyim 14 haftalıkken kız gibi dedi 16 haftada erkek dediler detaylıyı bekliyorum 🤣