Temmuz bebeği o yüzden genelde alt ve zıbınla dolaşır diye düşündüm
Yenidoğan
2 tulum
4 hastane çıkışı
10 zıbın
1-3 ay
2 kısa tulum
8 alt
2 takım
10 zıbın
1 uzun kollu tulum
3-6 ay
4 alt
3 tulum
2 takım
10 zıbın
Kızlar 6. Aya kadar indirimden yakaladıklarımı falan aldım 6 aya kadar kafam rahat olsun istiyorum açıkçası.
Sizce nasıl ekleme yapmalı mıyım az mı fazla mı almışım tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var