Yzc_asli 22+1 haftalığım 2 gündür nerdeyse hiç hissetmiyorum. Dünde nerdeyse bacaklarımın arasında hissettim önceden çok sık hissederdim şimdi niye böyle oldu acaba plesanta previa tanılıyım bu arada
sevaldqn1 Yzc_asli günde 10 kez hareket ediyormu say canım doktorum oyle demişti eğer hissedemiyorsan acile git için rahatlasın
hivda36 Yzc_asli Hastaneye gitmek buraya yazmaktan daha mantıklı geliyor bana bence sende bir düşün istersen. Hicmi hissetmiyorsun yoksa ara ara hisler varmı varsa korkma uyuyodur ama tamamen hiç hissetmiyorum diyorsan git hemen hastaneye burada kimse seni ultrasonla görmüyor riske atma
didm6134 Yzc_asli o haftalarda benimde öyle oluyordu hareketini hissetmiyordum hiç bikaç gün de oldugu oluyordu şimdi 33.haftadayız canımı okuyor gece uyutmaz tekmeler le gündüz de öyle kıpırık bişey 🥲
Ceren1996 Yzc_asli canım aynı haftadayiz bende 22+1im. Bende pek hissetmiyorum bazen. Gündüzleri uyuyo sanırım ama akşamları oturduğum zaman hissediyorum yattigim zamanda. Bence sıkıntı yapma. Normaldir. İlerleyen zamanlarda daha çok hareket eder
Yzc_asli Mucu evet baya çikolata falan yedim eskiden olduğu gibi hissetmiyorum anlamadım his var ama çok çok az
didm6134 didm6134 doktorum bana ılık duş alıp dinlenmeye bak diyordu belli haftadan snra net hissedersin artık diyordu🫣