Feyurta Kızlar benim çok garip bi durumum var 10ocakta düşük yaptım adet olmadım 26 şubatta hastaneye gittim beta verdim 0.16 şimdi dünden beri kasıklarım ağrıyor diye test yaptım pozitif çıktı. Kafam iyice karıştı 
aliininanasi Feyurta bu testin yanlış olma ihtimali bence yok ben bebeğimi bununla öğrenmiştim dr a gittiğimde nasıl farkettn çok küçük daha demişti o derecee kese vardı ne bebek. Kann verin hayırlı olsun şimdiden
Feyurta aliininanasi ben de önceki düşükle sonuçlanan hamileliğimi bununla öğrendim teste ben de güveniyorum beta 5 gün içinde artmış ona şaşırdım çok teşekkür ederim
Feyurta Birbebisannesi benim çarşamba öyleydi şu an nasıl bilmiyorum karnım da ağrıyor belki test yanlıştır
EceEgemen Feyurta henüz düşükten sonraki beta sıfırlanmamış olabilir kan verip takip etmekte fayda var
Arzu_tasan Feyurta kaç gün gecikme kuzum çünkü ben de düşük yaşadım ocak ayında ve şubatın ortasında yumurtlama zamanı kan verdim 0.2 çıktı bu ay gecikmem var 6. Gün bugün test yapsam mı dıyorum
Feyurta Arzu_tasan benim 21.gün gecikmenin 16.günü negatifti düşükten sonra düzen değişiyor mutlaka tekrarlayın