Dilekulgtt 2 haftaya kadar normal bi durum canım zaten
Ayrıca tabiatı öyledir belki kafası küçüktür hani oluyor ya öyle. Genetik olarak eşinle sizler nasılsınız mesela? Bizim de kafalarımız kocamandır mesela 😂 doğuma kadar kafası hep neredeyse 3 hafta önde gitti oğlum da koca kafalı çıktı.
Soyuna çekiyor işte 😊