Kızlar bi defa kan aldırdım bayıldım. Hastaneye gidemiyorum resmen. Bugun kontrolüm vardı fenalık geçirdim kalbim ağzıma geliyor elim ayağım titriyor ölecek gibi hissediyorum. Böyle hisseden var mı Allah askına. Kan tahlili istedi veremedim yarın vericem bayılırım diye korkuyorum ya vallahi öyle stresli geçiyor ki şimdiden hamileliğim. Tansiyon düşüklüğü yaşıyorum zaten bi de bu durum beni mafetti.