Merhabalar kızlar benimde bugün 6.günüm 5.gün embriyosu transfer oldum ara sıra kaşık batmam,gaz sancısı gibi sancılar ve göğüs hassasiyeti var ama büyük ihtimalle aldığımız hormon ilaçlarının yan etkisi bu benim 2.transferim ilki ilk değerden sonra yükselmedi kimyasal oldu test tarihim de ayın 11 i daha var😀🙇🏼♀️