Merhaba Kizlar ,
36 haftalık Gebeyim 1 ay önce tetanoz aşısı oldum Şimdi yarın 2 ci dozu olucam normalde ama Çok gribin şuan yataktan cikamiyorum Hastayım Hastayken tetanoz aşısı vurulmuyo heralde diye biliyom saglik ocağını aradım ama acmiyorlar bir bilgisi olan varmı iyileşince vurduruyum 2 3 gün sonra flan