Mom69 Kız kardeşim ve eşi kaçak yollarla oraya gittiler 1 senedir oradalar mahkemeye çıkacaklar 3 çocukları var ikisi bebek sizce geri gönderme oluyor mu ülkeye bir bilgisi olan veya orada oturan lar yardımcı olabilir mi
1Atlas_dunyam Mom69 sanirim oturum izni alabiliyorlar Avrupa ülkesinde değil şartlar belkide zordur bence göndermeler kalırlar orda