Bebininannesi Kızlar merhaba. Gebelikte saç boyadınız mı? Hangi marka kullandınız, organik markalar da var.
Nilayy95 Bebininannesi merhaba şu an saçımda açıcı ile açılmasını bekliyorum öyle yazıyorum hatta. İlk gebeliğimde de şu anda boyuyorum 12.haftalık bittikten sonra tabiki
dygsss Bebininannesi ben koleston ile boyadım ama ilk üç ay geçince boyadım doktorum da öyle söyledi şuanlık bi problem olmadı 25 haftalık hamileyim
miniminibebek Bebininannesi merhaba 12. Haftadan sonra ikidir dip boya yapıyorum organic olanından değil palette kullandım ben ama boyarken bütün evi camları kapıları açtım maske taktım öyle boyadım
Bebininannesi Ben daha yeniyim 6. Hafta bitecek. Organik falan bir marka bulup boyamak istiyorum. Bebeği öğrendiğimde dibim gelmişti zaten. Çalışıyorum, on senedir turuncu gibi bakır kullanıyorum. Boyamam gerek bir şekilde.