Elifumtt Ne durumdasınız kızlar , bebişlerimizin gelmeye niyeti yok gibii , heycanlı bekleyişlerr ☺️🤲🏻
BetlAkdenizKaymak Elifumtt Bende 39 u bitirdim son haftama girdim nst de düzensiz sancılarım çıktı ama ne açılma var ne bişey bekliyoruz bakalım doktor 17 sine kadar uzattı bekleme süresini hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz
Elifumtt Baka Cansugomur bakalım ne zaman gelecekler , sabırsızca bekliyoruz tabii 🙈 Kasılmalarım dışında bir belirtim yok benim 😌
TugceSenelKavak Yenianneyimmm sizinle günümüz aynı 😊 Benim de hissettiğim sadece kasılmalar.😒 bir de ara ara baskı ve iğne batması gibi his oluşuyor alt tarafımda o kadar 🙄
Elifumtt Yenianneyimmm valla bilmiyorum ki kasılmalarım oluyor bacak agrılarım felan başka birşey yok belirti bakalım , beklemedeyiz 😌
Yenianneyimmm TugceSenelKavak aynen başka da bişey yok eşimde 9 ay bitti niye gelmiyor kerata diyor 😆 adamın psikolojisini bozduk ya
Yenianneyimmm TugceSenelKavak aynen bende öyle bide ben iğne kullanıyorum her pakette 10 tane var bi tane alıyorum bu fazla bile bitmeden doğururum diyorum ama tık Yok 😆
Fernur Ben de 37+6 haftaligim dun geceden beri cok agrim var azicik daha bekleyip doktora gidecem kizim gelsin artik vok yoruldum
Elifumtt CemileSezer ya suni sancı alıp acılmasını istemiyorum kendiliğinden gelsin bebişlerimiz Allahın izniyle sağlıkla 🤲🏻 Zaten doğumdan cok korkuyorum bakalım ne olacak nasıl olacak insan sabırsızlanıyor🙈