6 aylığım tam benden beslendiği dönem. Bir gün tutuyorum bir gün tutmuyorum. Bugün tuttum ama vicdan azabı çekiyor gibiyim. Bebeğim karnımda aç kalıyor sanki. Hatta bozmak da istedim sonra saat 3 olmuş son 3 saat kaldı dedim bozmadım. Siz tutuyor musunuz anneler 😬