Denizcan ben de dün gittim hastaneye 16+5 dedi doktorum ters köşe yapmazsa bize kız büyük ihtimalle dedi 😊 hocam kesin mi ona göre eşime sürpriz yapcam dedim acele etme dedi bakalım bilemiyorum 🙈😊 ben de 1 ay sonra gitcem tekrar bakalım eşim ailesi falan kız istiyor gorumcemler erkek taraftariymis ama 😂