Gulermom Kızlar merhaba, 24 haftalik hamileyim dış hemoroid sorunum var (hamile olmadan önce de vardi) bazen çok canım aciyo otururken sonra geciyo. Krem, fitil kullanan var mi? Normal doğum yapmak istiyorum hemoroid normal doğum için engel mi bilen var mı?
Kahvesever12 Gulermom 37+2 yim gecen hafta yaşadım . Gebelikten önce de başıma gelmişti bir kez. Krem kullandım 3 güne geçti kanamalıydı benim. Normal doğum beklıyorum şimdi genelde çoğu gebede oluyor normal doğuma engel değil dikkat et genede
zynpknt Gulermom engel değil ama sonrasında maalesef artabiliyor gerçi artcak olunca sezaryen sonrası da artıyormuş ama kuzenim normal doğumdan sonra çok çekti ama yinede engel değil herkeste sonrasında sıkıntı olcak diye bir durum yok
Pelnztrk Gulermom geçenler de benimde böyle sorunum vardı ağrıyor acıyodı şimdi geçti şükür, ilk çıktığında kanamalıydı hatta 1 ay önce büyük abdestimi yaptıktan sonrada kan geldi çok korkmuştum 😢 umarım normal doğumda sıkıntı yaratmaz bize
Kahvesever12 Gulermom proctolog kullandım genel cerrahi önerdi zaten gebelere başka krem vermiyorlarmış kanamımı şişliğimi indirdi direk eczanede veriyor 100 tl felandi sanırım
Gulermom zynpknt doğumdan sonra ameliyatla aldırırım sorun değil ama şu an hamile olduğum için bisey yapamıyorum doğuma da engel olsun istemem o yüzden öğrenmeye çalışıyorum
Kahvesever12 Gulermom rica ederim ilerlemeden çözmeye çalışın sizde hındıstan cevizi yağı da sürebilirsiniz doğal iyi geliyor 🎀
Gulermom Kahvesever12 Hindistan cevizi yagim yok ama badem yağım var katkısız sürsem zararı olur mu diye düşünüyorum ben de :)
Kahvesever12 Gulermom zararı olmuyor bana iyi gelmişti kanamamı durdurdu oturamıyordum bile baya kötüydüm. doğal olduğu için bi zarari olmuyor karnıma da kullanıyorum ben aynı şekilde. Hiç birsey yapmadan beklemek daha zor
Pelnztrk Gulermom kendi geçti sıcak duş alırken hep popoma tuttum oda iyi geliyordu bol sıvı tüketerek 3 4 güne geçti
Gulermom Kahvesever12 karnıma çatlak olmaması için ben de sürüyorum ama hemoroid için emin olamamıştım deniycem şimdi 😊
06Pembemavi80 Gulermom 2 normal doğum yaptım bende . İlkinde çok büyük kenarları şişmişti . Doğum sonrası genel cerraha gittim iki krem yazmisti. Şişliği indi düzeldi çok şükür. Ben ameliyatlik mi demiştim hayır demişti . Kremle düzeliyor yani. İkinci doğumda da doktor kendi içeri itti bebek doğduktan sonra. Bida çıkmadı öyle büyümedi rahatsız etmedi içinde kaldi. Kabız olmamaya dikakt et . Bende hep korkuyordum hemoroid den dolayı daha beter olur diye öyle olmadı. Sizinde kolay olur inşaallah. Doğumdan sonra kötü olursanız genel cerraha gitmenizi tavsiye ederim
Janssue Gulermom demlenmiş dinlenmiş sıcak çayı pamuğa dökün pansuman yapın çok etkisi var iyi geliyor