Bebegim ben 21 deyim genelde yemek yedikten sonra ve birde gece yayatken çok hissediyorum ama her bebek aynı değilmiş kimi daha hareketli kimi daha az birde bazen her gün aynı olmuyo bir gün çok hissediyorum ertesi gün hiç hissetmediğim gün bile oldu