Beyzanur4044 deletedmom43191 6+3. Hiç mide bulantım olmuyor çok şükür. Ama kasık ağrılarım çok fazla. Doktor duphaston verdi progesteron hapıymış onu kullanıyorum şu anda
deletedmom43191 Beyzanur4044 yeni gebelikte ağrı olabiliyor şiddetli olmadıkça leke kanama eşlik etmedikçe endişe etme 🥰