Girlmama kızlar ben baya bir geç kaldım çikolatayı kendim aldım süslenmiş çikolata kutusu arıyorum ama hiç istediğim gibi yok siz nerden aldınız
hanimiys Girlmama ben oğlumda kendim pastaneden almıştım çikolatayı istememde kullanılan aynalı tepsiye koymuştum öyle bişey bakabilirsin
Gamzeli_03 Girlmama bu kadar stres yapma çikolatayı alıp poşetini çöpe atacaklar yazık günah ben iki bebeğim de hoş geldin bebek yazılı aldım 👍🏻
Ozgeee1234 Girlmama merhaba, instagramda ucuzmatbaaaa sayfası uygun fiyatlı isimli çikolata kutusu satıyor
Girlmama hanimiys aslında onlara baktım ama çok mu nişan gibi olur dedim pleksi çanta buldum 370 liraya o da hoşuma gitti ama süslemesini beğenmezsem dediğiniz gibi camlı olandan alıcam
Girlmama Gamzeli_03 ben zaten çikolatayı isimsiz kendim aldım önemli olan onu neye koyucam banada isimli çikolata hoş gelmiyor atıyorlar çöpe sadece kutunun üstüne bebişimin adını yazdıracak ama kutu yok 🤣
Gamzeli_03 Girlmama benim aldığım kendisi kutulu idi onu da orada çözdüm zaten kimse gelmedi çok şükür haberi yoktu eşimin tarafı var zaten benim ailem Uzak da
Girlmama Gamzeli_03 benimde eşim ailesiyle görüşmüyor ama benim ailemden baya gelen olur hediyelik yaptırdım inşallah sayısı yeter diyorum
Girlmama Ozgeee1234 merhaba teşekkür ederim yukarıda attığım görseldeki gibi çikolata kutusu siparişi verdim