Merhaba kızlar, bugün 35+1 günlük olduk. Dün sabahtan beri baya kötüydü karnımın ağrısı, gece 4 de kadın doğum acile gittik sabah 9 a kadar nst, kan tahlili, idrar tahlili, serum takılma herşey oldu sancı çıkmadı. Eve geldim. Ama hala ağrım devam ediyor sancı mı değil mi anlayamıyorum da. Ama afedersiniz ama oturunca gaz sıkışıklığı gibi hissediyorum tuvalete çıksam gaz çıkarsam rahat edecekmişim gibi. Benim haftam da olanlar sizde nasıl durumlar? Var mı yaşayan? Lütfen yazar mısınız 🙏