Orhilo merhaba ben ilk doğumumu Nereida Hanım ile yaptım, o zaman farklı bir hastanede idi. Sezaryen oldum ve çok rahat geçmişti çok şükür. Şu an Tuzla’da yaşıyorum ama bu tarafta doktor konusunda bir türlü emin olamadım. Sanırım ben de tekrar Nereida Hanıma geleceğim, sizin gibi hastane hakkındaki olumlu yorumlar da fikrimi buna yöneltti gibi. Gerçekten çok ilgili, tatlı, saygılı bir hanımefendi. Google yorumlarını da inceleyebilirsiniz. Öncesinde de çok araştırıp bulmuştum onu, pişman olmadım. 😊