Coktaze Ftmaa0 maşallah biz de bugün 28+1 olduk 26. Haftada 840 gr dı kızımız daha kontrole gitmedim 2 hafta sonra randevumuz var ama şimdilik baş aşağı normal doğum için uygun demişti doktorumuz
xEndless Ftmaa0 27+5 haftalık oldum kızımı bekliyorum 🥰 bebek arabasını hastane cıkısını ve birkaç tane tulum aldım.. Herşey normal ilerliyor çok şükür ama tek sıkıntım mide yanması yediğime içtiğime de dikkat edıyorum o kadar ama yanmaya bı çözüm bulamadım🥹
Simge0205 Sdefbyrakc ay evet ya bende 30haftalık olucam 4 gün sonra ama bel ağrım tavann artık sırtımda ağrıyor iki dk ayakta duramıyorum en iyiyisi bende artık yavaş yavaş yıkayıp ütüleyeyim çantaya yerleştirim yoksa ilerki haftalarda hiçnişey yapamam iyice üşengeçe başlarım
niles2081 28+4 olduk İki hfta önce kontrol vardı bebis 1300 gramdı Artık karnın dışından hareketi gözüküyor
Dduman Haftadayız 27+4 de 920 gramdık makat duruyor demişti doktor 💙 bu Hafta çok sert hareketler hissediyorum bazen kasıldığını sertleştiğini hisseder oldum buda tedirgin ediyor beni