kcgdm Kizlar merhaba 25+5 haftaligim. Bugün doktor kontrolünde 26+5 çıktı bebeğim ama bebeğin kafa çevre ölçümü 27+1 ile uyumlu çıktı . Yani 3 4 cm fazla dedi doktor. Bu sorun teşkil eder mi bu durumu yaşayan var mı acaba ?
nevaneva kcgdm hiç sorun olmaz merak etmeyin arkadaşıma kafası küçük dediler sapa sağlam doğdu bebek , görümcemin bebeğinede kafası büyük dediler gerçekten büyük kafası ama sağlıklı çocuk yani o yapıyla alakalı biraz böyle şeylere hiç kafanızı takmayın
queenanne1 kcgdm benimkinide kafası vücuduna göre biraz büyük demişti her bakan doktor. pek takmadım anormal bişey olsa söylerlerdi herhalde normal demişti doktorumda ultrason ölçümlerinin hiçbirinde %100 doğruluk payı yok zaten içinizi ferah tutun☺️
Ftmaa0 kcgdm oğlum da da 3 hafta ilerden gidiyodu kafa büyük die ama hiç bi skıntı olmadı sağlıklı doğdu
Eylul41 kcgdm 2 hafta onden gidiyor en basindan beri benim bu sekilde. Bi ara 3 hafta fark vardi simdi 2 hafta. Ama hic sorun yok dedi doktorum cok normal iri kafalı olacak sadece dedi. Esiminde kafasi uzun buyuk zaten ona yorduk bizde endise etmeyin birsuru bebegin kafasi buyuk oluyor. Kucuk olmasindan korkariz dedi doktorum
Flowerssssss kcgdm öyle tabi bende dert edinip çok araştırdım doktor büyük olsa da genetik diyor zaten faklı bir durum olsa başka sıkıntılarda olurmuş beyninde sıvı görülmesi gibi onun dışında bir şey söylemediyse hiç sıkmayın canınızı
kcgdm Flowerssssss çok şükür sıkıntı çıkmadı sade e biraz büyük gibi dedi ama babanin yapısına benziyor dedi 🙂
kcgdm Eylul41 ay inşallah ya sorunsuz sıkıntısız alalım kucağımıza başka bisiy istemiyorum sağlıklı olsunlar insallah .
Eylul41 kcgdm perintaloji doktorum var benim 2 tane hem ozel hem devlet takipliyim baska sebeplerden dolayi. Ikiside sorun değil normal bu dedi internetten arastirip canını sıkma bos yere dediler bana
kcgdm Eylul41 internette çok gereksiz bilgilerde dolanıyor o yüzden burdan tecrübeli olduğunu düşündüğüm arkadaşlar var diye sormak istedim 😌
NNour kcgdm genelde 1-2 hafta büyüklükler normal diye duymuştum.6-7 hafta büyüklük vs varsa sıkıntı olabilir diyordu doktorlar.Sıkıntı etmeyın yoktur insaAllah.Rabbım saglık sıhhat afiyet versin evlatlarımıza☺️🌸