Ebcog Selamlar 25+0 haftalık gebeyim doktor bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi acaba böyle bir durumun çok riski varmı? Erkek bebek aşağıda olur zamanlada düzelir diyenlerde var tabi..
NursenaMermi Ebcog bnde 28+5 im bnmde karnim biraz asagida erkek cocukta oyle oluyo diolar bn doktoruma sordum kisinin rahim yapisila alakali dedi bi sorunun olmycgni soledi
zuzulice Ebcog benimkide erkek benimde eşinin aşağida olduğunu söyledi sadece dikkatli olmalısın hızlı hareketlerden kaçınmalısın dedi 23. haftadayım hep kasıklarımlarımda hissediyorum hareketlerini
Ebcog Hamd olsun benim ağrımda yok. Dikkatli olmamı söyledi sadece. Sağlıkla sıhhatle evlatlarımız dünyaya gelir inşallahh.