Kızlar ben geçen hafta lekelenme ve hafif bir kan olayı yaşadım. Acile gittim herşey yolunda dediler. Ama bide kan uyuşmazlığı var. Diğer gebeliklerimin ilerleyen haftalarında vurmuşlardı birde doğumdan sonra. Bir sorun yaşamamıştım. Şuan bana lekelenme olunca vurmaları gerekmez miydi ya? (8+2yim )