Arkadaşlar merhaba 24+0 olduk bugün ama bir kaç gündür karnımın içinde değişik bir agri var. Kasılma deseniz değil adeta Ağrısına benziyo ama saatlerce geçmiyor gece de çok zorladı beni sırt üstü yatınca artıyor daha sola donunce ağrım gene var. Ne yapmam gerek? Bu durumu yaşayan anneler fikir verir misiniz?