Hanımlar merhaba, çalışan anne adaylarımıza bi sorum olacak doğum raporunu 32. Haftada alabiliyoruz ya 37ye kadar uzatma nasıl oluyor uzatmak istersek ve sağlığımız el verirse doktor direkt 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu mu veriyor yoksa hafta hafta kontrolden geçip ondan sonra mı uzatılıyor 🫠🫠