Huzur20 bebekteyaparimkariyerde inşallah gösterir minnoş kendini az kaldi biraz heyecan biraz telaş biraz korku artık doğumu dusunmemeye çalışıyorum bebeğe odaklanmaya calisiyorum😁🤣😂
Aysel4497 bebekteyaparimkariyerde keske ben de ölee olsamm gun yaklastıkca bır korku kaplıyor kışa denk gelmek kötü oldu gunler kısa😊son 33😱😱
Nomays11 bebekteyaparimkariyerde bir zamanlar bende öyleydim bugün bir baktım son 79 bu bile çok uzun geliyo 😂
Aselnaz33 bebekteyaparimkariyerde buraya ilk katıldığımda 5 haftalıktım şimdi 35 haftalık .. bende senin gibi zaman geçmiyor diyordum 😂 emin ol öyle bi geçiyor ki ışık hızıyla 👍🏻
bebekteyaparimkariyerde Aselnaz33 geriye baktığımda çok hızlı geçmiş ama ileriye baktığımda daha çok varmış gibi😂
ValideSultan bebekteyaparimkariyerde neden bozuluyor ki hamilelikten daha kötü berbat bir dönemin başlaması işin aceleye gerek yok...
Hayal-umut Bizde aynısını diyorduk ama çok şükür doğduk ve 8 günlük olduk. Bakması, nefes alması ,kokusu bile bütün bu skntilara kat kat değermiş
bebekteyaparimkariyerde Edyedy valla şimdi kontrolden çıktım kız %90 dedi ama yinede 18-19 haftalık olana kadar net bişey söylemicem dedi yan duruyodu zaten 🥰 sağlıklı olsun tek duam o
bebekteyaparimkariyerde 2kizannesi- valla benim eşim ruhsuz gibi davranıyo bana karşı ama bebekle ilgili bişey söyleyince eli ayağına karışıyo resmen 😂
bebekteyaparimkariyerde [bilinmeyen] ayda bir doktora gidiyorum aslında nerden baksan bugün kontrolümüz vardı mesela birdahaki kontrol 5mart 🥰