Premses001 Annelerim merhaba ben doğum yaptım bebegım Şuan 2 aylık son 10 gündür sütüm yok denecek kadar az gelmeye başladı nasıl arttırabılırım neler kullanabılırım? Power pumpıng yapmaya başladım anne çayı da aldım daha gelmedıgı ıcın kullanamadım var mı tavsıyelerınız lütfen yardımcı olun mama vermek ıstemıyorum
ysee Premses001 dut yiyip suyunu için, bool bol su alın ama bazen ne yaparsanız yapın artmayabiliyor vücudunuzun gelişimi bu kadar olabiliyor. Sık sık emzirin sıvı tüketin beslenin olmaazsa doktorunuza daanışın
Premses001 ysee ememıyor maalesef hortumla beslenıyor emse belkı artar dıyorum ama günde 5 lıtre su ıcıyorum, dut kurusu çayı yapıyorum, kuru incir kuru kayısı, ceviz yiyorum ama pek ılerleme kaydedemedım
Gzm122 Premses001 emememisinden kaynaklı sütünüz azalıyor sağıyor musunuz? Sık sık sağım yapmanız lazım memeyi ne kadar sağarsanız o kadar sütünüz artar. Gündüzleri 1 saatte 1 sağın geceleri 2-3 saatte bir ama gece de kesmeyin sağımı. Sürekli sağın başka çaresi yok
Gzm122 Premses001 instagram da bebek.uzmani var o sayfaya bakın kendisi emzirme danışmanı ve çok bilgili ondan öğrendiklerime göre istediğinizi yiyin için fayda etmez sütü arttırmanın en etkili yolu gece gündüz sürekli sağım yapmak ya da emzitmek
ysee Premses001 evet faydası çokl oluyo ben daha doğumm yapmadım ama arkadaşlarım çok faydasını görddü