Kızlar bugün endokrone gittim cihaz verdi başladım bugün ölçmeye açlık 80 çıktı ilk lokmadan 1 saat sonra 99 çıktı sizce nasıl dontorum 140 çıkmasın dedi de yine de sormak istedim diyetisyene de gittim bugün ona da uyuyorum zaten gebelik şekeri çıkınca kendimce dikkat ettşm 5 gündür çikolata hamur işi felan yemedim oda etki etmiş olabilir öğlen ve akşam da ölçcem bakalım nasıl olacak bu sonuçlar nasıl sizce açlık 80 tokluk 99 iyi demi kızlar