şükürler olsun dünyanın en güzel hamileliğini geçiriyordum. 0 bulantı baş dönmesi yorgunluk bıkkınlık. ilk 4 bucuk 5 ay hamile demeye bin şahit diyebilirim. “hani hamilelik zordu” falan diyordum. arkadaşlar 5. aya bir girdim hayatım değişti. bugün avmde bayıldım. şaka değil😅 kahvaltımı bana göre iyi yapmıştım. yetmemiş oğluma şekerim düşmüş. oturmak kalkmak zor olmaya başladı o daha şovunu yapmadı farkındayım. 22. haftadan bildiriyorum hamilelik çok zormuş. en azından benim bu aydan sonra başladı diyorum. başımda hep bir yorgunluk. yeterince yedim mi acaba telaşı,psikolojik gelgitler,organlarım sıkışırcasına ağrı. kalan 4 ayım gözümü cok korkuttu. insallah en kötü günüm bugün gibi olur amin🥲