merveaslannn Anneonlime616 tebrikler canım var gibi gozukuyir ama emin olmak için bir tane daha yapabilirsin ya da kan ver 🥰
Mystil25 Anneonlime616 ben de silik öğrenmiştim çok erken olduğu için öyle çıkıyormuş hayırlısı olsun bi kan ver istersen
Innerglow Anneonlime616 valla canım herkese göre değişiyor benim ilk çocuğum da böyleydi 450 falan çıktı eltim de aynı böyleydi 300 çıktı kan değerinde tek önemli olan şey artış olması iki katı artması inş herşey güzel ve sağlıcakla ilerler