Klcarslnn 27+3 haftalık bu dönemlerde her saatte bir hareket hissetmem gerekiyor mu hareketleri saymam gerekiyor mu ? Bazen çok hareketli bazen sakin oluyor dün çok sakindi arada tek yük tekme attı mesela ondan önce ki gün de çok hareketliydi
Emhar Sizin gün içindeki hareketliliğinizede bağlı gün içinde uzanır halde değilseniz attıyosada hissetmeyebilirsiniz rahat olun aşırı sık hissetme 30. Haftada başlıyormuş