Kızlar 36+2 hamileyim 23 aylıkta oğlum var. Sezaryen olcam. Ama mağlum ramazan anneminde rahatsızlığı var devlette randevu almış verdikleri gün bana çok ters tam doğum zamanım. Gelse bile 3 4 gün kalacak toparlanıp 2 çocupa bakmam imkansız. Doğumu biraz erken yapsam acaba sorun olur mu diye aklımdan geçirip duruyorum37+3 te falan doğum yapsam 10 gün kalıyo rahatlıkla. Bebeğin gelişimi tamamlanmış oluyormu o zaman acqba